söndag 11 december 2011

Sköna söndag

Söndagar är nog mina favoritdagar. Hela familjen är hemma och man börjar känna sig lite utvilad och även laddad inför en ny vecka. Jag vet att jag inte jobbar men jag har alltid något roligt, spännande att se fram emot ändå varje vecka! Dessutom när man inte har varit själv med Gustav på ett par dagar vilket är underbart så känns det ändå lite mysigt att bara vara han och jag när måndagen kommer.

Natten till idag var en dålig natt men det är inte bara Gustavs fel utan även jag sov som en kratta. Men vi vaknade till slut och gick långpromenad och på eftermiddagen kom Gustavs farmor och farfar hit. De hade Gustav för sig själva medan Fredrik och jag åkte och storhandlade. Sedan åt vi middag tillsammans; fetaostfyllda färsbiffar, klyftpotatis, broccoli, sallad och bearnaisesås. Gustav var dock inte så intresserad av middagen men smakade i alla fall lite. Han har ätit väldigt bra tidigare på dagen så det är helt ok. Till nattningen var han hungrig och åt både gröt, fruktpuré och majskrokar. Så nu hoppas vi han sover gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar