måndag 6 februari 2012

Har varit på bröllop

Jag har inte slutat blogga... jag har varit på min brors bröllop! Det var helt fantastiskt och hade även den effekten att jag inte haft tid eller lust att blogga i några dagar.

Gustav som nu är snart 15 månader har för första gången varit utan mig i två nätter. Farmor och farfar flyttade hit till oss från fredag eftermiddag till söndag kväll. Det känns bra att vi har tagit det här steget nu. Det var ovant för oss alla inblandade men nu är det gjort och det har gått bra. Vi hade en riktigt dålig natt nu när vi kom hem men det var väl lite väntat i och för sig. Idag är allt som vanligt förutom att både jag och Gustav var lite trötta på förmiddagen. Vi har tagit det lugnt och ätit pannkakor till lunch och blodpudding till middag. Festat på honungsmelon till eftermiddagsfikat, städat och tvättat lite och ja dagen gick fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar