tisdag 31 maj 2011

Pipmuggen med mera

Så här ser pipmuggen ut. En ganska bra modell tror jag. Den har fungerat väldigt bra för oss i alla fall. Bra också att man kan stänga ner pipen så att den kan fungera även som leksak... utan att drälla för mycket!

Annars går det långsamt här hemma med ätandet. Känns som vi har fastnat lite men han har ju varit förkyld och vi fick backa lite. När man egentligen vill framåt. Ja ja. Framsteg är ju till exempel att han nu vill vara med och gnaga lite på äpplen när jag äter. Det visar ju att han kanske är på gång att visa lite mer intresse för mat. Så först gnager vi tillsammans och sedan får kaninen i trädgården det sista!

Under natten var det lite stökigt i hans mage igen men jag antar att det berodde på att vi hade börjat om med gröten igen. Det ordnar nog upp sig snart.

2 kommentarer:

  1. Hej! var har ni köpt pipmuggen? Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Jag har fått den så jag vet inte. Men jag tror märket heter Bambino. Finns kanske på ICA och babyproffsen och liknande?

    SvaraRadera