tisdag 6 september 2011

Mittpådagensömn mm

Idag har Gustav och jag varit på utflykt igen och kollat in var bvc ligger. Det blev en väldig omväg dit och raka spåret hem. Totalt en promenad på nära 2 timmar varav Gustav sov i en halvtimme. Vi båda blev tydligen trötta av den friska luften så efter lunch så somnade vi och sov i över två timmar... Jag var helt förstörd när jag vaknade men samtidigt nöjd. Jag kan ju inte påstå att jag har varit bortskämd med mycket sömn sedan Gustav kom till världen. Apropå sömn så har Gustav sovit väldigt bra senaste två nätterna, så underbart. Somnat vid 20, vaknat till och ammat kort stund vid midnatt och vid 04 för att sedan vakna på riktigt vid 06.30 - 07.00. Bättre än så kan man väl inte begära? Gullungen min!

Köpte badankor till honom igår. Han älskar att bada och han tycker att det är lika kul utan som med badankor som sällskap. Själv tyckte jag att det var lite roligare med.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar