fredag 4 november 2011

Första natten avklarad

Så duktiga Gustav och Fredrik har varit i natt! Visst vaknade Gustav många gånger men sommade om lättare och lättare för varje gång. Första gången han vaknade var vid halv elva och då tog det en timme innan han somnade om. Sedan vaknade han igen efter 1,5 timmar och var vaken 45 min osv. När han var vaken kröp han runt i sängen och letade efter mig och var ledsen såklart men mot slutet av natten slutade han med det och bara satte sig upp och lade sig ner igen och somnade om.

Själv sov jag bättre än någonsin sedan Gustav föddes. Jag sov i en helt annan del av huset utom hörhåll. Vaknade dock vid tretiden och sov dåligt resten av natten men jag är ju van vid det.

Till frukost nu så hade Gustav god aptit och var förstås väldigt törstig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar