onsdag 3 augusti 2011

Mamma

Idag är första dagen jag är ensam med Gustav på hela sommaren. Lite ondare i ryggen och träningsvärk i armen. Han kryper så snabbt nu att jag måste ha honom på armen när jag ska fixa med olika grejer. Tur att han trivs bra i vagnen annars skulle jag gå av. Vi har gått över en mil idag, han och jag. Pappa Fredrik har sprungit en mil nu på kvällen.

Gustav har övat på att säga mamma idag. Han har konstant sagt mam mam mam mam mam osv. Lite kul också att han klappade sina händer på kommando idag. Det har han inte klarat innan. Tänk att det händer saker hela tiden. De utvecklas så fort!

Matdagen har varit bra. Lugn och ro och väldigt trevligt. Äter lite sisådär på dagen men har aptit när det går mot kvällen och det är svalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar