onsdag 26 oktober 2011

Dumma kyrkklockor

Igår somnade Gustav på egen hand i sin säng och idag var det väl på gränsen. Han somnade nog i min famn så jag var lite för sen att lägga ner honom. Lägger jag ner honom för tidigt så kryper han till kanten och ställer sig upp med en gång... Apropå sova så vaknade han efter en halvtimme på sitt tvåtimmarspass under förmiddagen. Jag träffade en bekant och stod och pratade och min lättväckta son vaknade väl av hennes röst. Lyckades söva om honom i vagnen och kände mig väldigt nöjd och precis som jag slappnade av så var vi vid domkyrkan och kyrkklockorna började ringa... Så han vaknade förstås och somnade inte om. Han fick ligga och vila i vagnen istället.

Idag körde vi fisk igen. Sej med kokosmjölk och curry m.m.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar