onsdag 12 oktober 2011

Nattamning mm

Ätandet har gått jättebra idag också och nu fick vi honom både en portion gröt och en portion välling innan läggdags. Fredrik försöker natta honom nu. Har läst en del om sluta amma på natten idag och funderar lite på hur vi ska göra och när. Sluta på amma på dagen har aldrig varit något problem utan det har gått av sig själv. Sedan en eller två veckor tillbaka ammar jag inte på dagen längre. Så nu är det bara natten kvar.

Men jag har också börjat titta på barntapeter idag vilket är mycket roligare. Vår nästa lägenhet får vi i juni så jag har gott om tid på mig att välja. Det finns otroligt många fina! Roligaste rummet att inreda kommer såklart att bli Gustavs. Han ska ha ny säng också och jag undrar om man ska köpa en fin juniorsäng eller om man ska köpa en vanlig 90-säng. Gissar att både jag och Fredrik kommer att sova där ibland och ligga där och läsa saga definitivt. Många angenäma beslut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar