fredag 21 oktober 2011

Lunch på ikea igen...

Idag har Gustav och jag ätit lunch med farmor Lena på IKEA. Gustav fick smaka mitt potatismos men ville hellre ha gröt. Havregröt på burk som är väldigt praktisk att ha till hands. Till middag åt han massor av sejfilé och kokta morötter. Han gillar verkligen fisk och det tycker jag är roligt.

Får be om ursäkt för att jag inte skrivit på några dagar men jag har bara inte hunnit. Dagarna går fort och vi är inne i det här med lite besvärliga kvällar/nätter och det tar musten ur en. Har fortfarande inte lyckats bestämma hur och när vi ska sluta nattamma men vill göra helhjärtat försök snart. Men så vissa nätter fungerar det så bra och vi sover så bra och då tänker man att det inte är ett problem... Minnet är kort men visst, så här kan vi inte ha det. Ska bara samla kraft - jag klarar inte av när han skriker och det lär han ju göra.

1 kommentar:

  1. Kul att se dig i fredags, även om det var en kortis! Återupptäckte din blogg i alla fall!
    När det gäller att sluta nattamna så är det nog inte så lätt men det blev väldigt bra av det, för vår del i alla fall! Vi fick mycket lugnare nätter och om L vaknade så fick han vatten, och vi insåg rätt snabbt att det inte var av hunger han vaknade. Lycka till! Kram Charlotta

    SvaraRadera