fredag 28 oktober 2011

Snoret rinner igen

Vi är lite mer förkylda nu igen. Natten till igår var en mardröm. Jag fick stå med honom nästan hela natten. Satte jag mig ner så vaknade han. Men två timmars sömn fick jag nog trots allt. Gustav sov ganska bra hela natten. Det hela började med skrik vid halv tio på kvällen. Efter kanske en halvtimme så kräktes han och jag tänkte att där kom all vällingen upp igen. Men nej, det var bara en massa snor och slem som kom upp. Stackarn! Efter det var han lugnare. Igår åt han inte särskilt bra heller.

Natten till idag gick bra faktiskt men jag är trött ändå. Nu är farmor Lena här och leker med honom lite. Jag kan slappna av en stund och nu är det helg snart och det blir skönt. Pappa Fredrik behövs här hemma nu. Snoret rinner men sjukare än så är Gustav inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar