fredag 22 april 2011

En liten påskpaus kanske

Har ni lika mycket annat som jag nu? Visst det är påsk och den ska vi inte fira så himlans mycket utan vi ska ha Gustavs namngivningsfest på påskafton med allt vad det innebär att bjuda trettio personer på pajbuffé med mera. Själv har jag skrivit dikt och pappa Fredrik har gjort en film.

På påskafton är det världsbokdagen så passa på att läsa en god bok för era småttingar också. Gustav har varit med i bokklubb sedan han var åtta veckor gammal. I perioder går det bra att läsa men just nu vill han mest äta på böckerna. Än så länge är det jag som tycker att det är roligast med alla fina böcker som kommer i brevlådan.

Hur som helst, kanske kommer jag inte att skriva varje dag nu om jag känner att jag inte hinner. Det blir en liten påskpaus. Bara så ni vet min plan så ska vi fortsätta öva på fruktsmaker...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar