söndag 3 april 2011

Mera mera!

Mammahjärtat serverade två isbitsportioner av HiPPs Potatis & Broccoli med ris idag och tänkte att det blir intressant att se om Gustav vill ha så mycket eller om Gustav ville ha något alls. För nu satt han i stolen och var lite allmänt odräglig. För trött för att äta? tänkte jag. Men nej, se Gustav var vrålhungrig och ville ha mat. Så det var bara att lassa in sked efter sked tills allt var slut och sedan amma. Jag hade ett av många förundrade ögonblick då jag känner att jag har lärt mig något nytt om mitt barn.

1 kommentar:

  1. härligt när det går så bra!!! Erik älskar fortfarande all mat man ger han!! Sen den första skeden! Så härligt att se dem äta. JAg o sambon satt idag o tittade på vår STORA kille som nu sitter själv på vanlig köksstol o äter med kniv o gaffel o dricker mjölk ur vanligt glas! Tänk vad tiden bara rusar iväg.. men snart är vi där igen när bebis nr2 ska börja äta :D

    SvaraRadera