onsdag 6 april 2011

Små funderingar

Ibland är man sugen på att ge smakportioner flera gånger under dagen men det är kanske dumt. Amning är ju överlägset smidigast. Kanske smartare att öka på smakportionerna i storlek istället. Sedan verkar det som om de flesta börjar med att byta ut lunchen medan jag tänker att det är roligare att byta ut middagen istället. Då är ju Pappa Fredrik också hemma och det känns mysigt att sitta hela familjen vid bordet. Ja, det är mina små funderingar idag...

Vi är fortfarande hemma hos mina föräldrar och min mamma står och gräddar pannkakor nu. Det osar gott i hela huset och jag blir väldigt sugen på att sno en smakbit. Pannkakor i alla former är min favoritmat!

Hela veckan har dock kretsat kring förberedelser inför Gustavs namngivning som vi ska ha på påskafton. Det har bakats bröd och lagats pajer med mera så nu har vi snart läget under kontroll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar